
2021 m. lapkričio 15 d. įvyko dar vienas projekto „MORALSTEAM“ partnerių nuotolinis susitikimas. Šįkart susitikimas skirtas pirmosios žaidimo versijos pristatymui. Žaidimo kūrėjai „Tag of joy“ supažindino su žaidimo valdymu: žaidimo mechanika, meniu punktais, trumpai pristatė žaidimo siužetą.
Žaidimo mechanika – nesudėtinga, atitinka 10-12 metų amžiaus vaikų galimybes, t.y. vaikai žaidimo siužetą ir pasirinkimus darys pelės klavišų paspaudimais.
Sukurti meniu punktai žaidėjui leis pradėti ir tęsti žaidimą pasirinktame etape, kurių šiuo metu sukurtą net 11. Ši galimybė įgalins aptarti vaikų pasirinkimus bei peržaisti norimą situaciją žaidžiant žaidimą klasėse ir individualiai.
Į meniu įtraukta „Dorybių enciklopedija“, kurią bus galima atsisiųsti į kompiuterį ir analizuoti bei naudoti kaip atskirą elementą – metodinę medžiagą, nes enciklopedijoje surinkta bei susisteminta žinomų ir mažiau žinomų žmonių išmintis, pritaikoma kasdien, įvairiose situacijose, pamokose, ir yra didelė pagalba moraliniam vaikų ugdymui.
Taip pat meniu bus pasiekiamas vaikų tyrimas, atliktas trijų šalių (Lietuvos, Bulgarijos ir Italijos) mokyklose, su 10-12 m. amžiaus vaikais, kurio pagrindu kurtas žaidimo siužetas ir situacijos.
Žaidimo siužetas keičiamas atitinkamai pagal žaidėjo pasirinkimus, kurie kurti remiantis spiralinės dinamikos teorija. Spiralinė dinamika paaiškina žaidėjo pasirinkimų įvairovę, todėl pasirinkimai formuluojami atitinkamai, kad žaidimą galėtų žaisti skirtingi žaidėjai.
Visi partneriai patenkinti esamu rezultatu, noriai testavo skirtingus žaidimo variantus bei teikė pasiūlymus, kaip žaidime galėtų būti vaizduojami taškai-vertybės už tam tikrus pasirinkimus, kaip rodomi rezultatai. Remiantis pasiūlymais „Tag of joy“ programuos taškų – vertybių skyrimą, ir jau netrukus mėnesį bus pradėtas žaidimo vertimas į projekto partnerių kalbas bei suprogramuota testavimo versija vaikams.
Vaikams ištestavus žaidimą, jų bus prašoma įvertinti bei išsakyti savo nuomonę, t.y. trijų šalių mokyklose bus atliekamas dar vienas mokinių tyrimas, atsižvelgiant į jį bus koreguojamas žaidimas. Galutinė žaidimo versija bus pristatoma sklaidos renginiuose, kuriuos partneriai planuos paskutiniame susitikime.
Partneriai džiaugiasi kuriamu produktu ir laukia mažųjų žaidėjų bei mokytojų įvertinimo.
Parengė Loreta Valuckienė